کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316303 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار نسخه‌ آزمایشی 10 MIUI به‌صورت جهانی آغاز شد

دو هفته پیش، شیائومی از رابط کاربری MIUI 10 رونمایی کرد و اکنون این شرکت اقدام به انتشار جهانی نسخه‌ی آزمایشی آن کرده است.

انتشار نسخه‌ آزمایشی 10 MIUI به‌صورت جهانی آغاز شد

شیائومی یکی از تولیدکنندگان مطرحی است که در گوشی‌های خود، از نسخه‌ی سفارشی اندروید استفاده می‌کند. رابط‌ کاربری گوشی‌های این شرکت چینی که با نام MIUI‌ شناخته می‌شود، از حیث طراحی و کارکرد تفاوت‌های عمده‌ای با اندروید خالص دارد. حال شیائومی به‌ فاصله‌ی دو هفته پس از معرفی نسخه‌ی دهم این پوسته‌، انتشار جهانی نسخه‌ی بتای MIUI 10 برای دارندگان گوشی‌های این شرکت را آغاز کرده است. طبق اعلام شیائومی، نسخه‌ی بتای کنونی برای گوشی‌های می میکس ۲، می میکس ۲ اس، ردمی اس ۲، ردمی نوت ۵ و ردمی نوت ۵ پرو در دسترس قرار خواهد داشت. تاکنون، تنها مشتریان چینی شیائومی به‌ نسخه‌ی آزمایشی دسترسی داشتند و اکنون شاهد انتشار جهانی آن هستیم که علاوه‌بر بهبودها و پایداری بیشتر نسبت به به‌روزرسانی پیشین، کاربران بیشتری امکان تجربه‌ی آن را خواهند داشت.

این به‌روزرسانی در آینده‌ی نزدیک به‌صورت OTA در اختیار تمام کسانی قرار می‌گیرد که هم‌اکنون از آخرین نسخه‌ی آزمایشی MIUI استفاده می‌کنند. دریافت‌کنندگان نسخه‌ی آزمایشی باید به این نکته‌ توجه داشته باشند که شماره‌ی نسخه‌ی جدید ۸.۶.۱۴ است و شامل تمامِ ویژگی‌هایی که شیائومی پیش‌تر در جریان کنفرانس خبری خود از آن‌ها رونمایی کرد، خواهد بود. علاوه بر این، توسط به‌روزرسانی یادشده پشتیبانی از وب اپلیکیشن‌های پیشرو نیز اضافه شده و مرورگر پیش‌فرض نیز بهبودهایی جزئی‌ را به خود دیده است. 

در انتها لازم است به این موضوع اشاره کرد که شیائومی در نسخه‌ی دهم پوسته‌ی اختصاصی خود، اندکی تغییرات ظاهری در MIUI اعمال کرده تا تفاوت ظاهری این رام با نسخه‌ی اصلی اندروید کمتر از گذشته شود؛ به‌عنوان نمونه، اعلانات، کنترل صدا و چند بخش دیگر، اکنون شباهت بسیاری به اندروید پی دارند. بخش ناوبری نیز دستخوش تغییر شده است و اکنون برخلاف گذشته، باید از ژست‌های حرکتی برای جابه‌جایی بین برنامه‌ها و بازگشت به‌صفحه‌ی اصلی استفاده کرد؛ همچنین صفحه‌ی برنامه‌های اخیر که پیش‌تر اپلیکیشن‌ها را به‌صورت ایستا و عمودی نمایش می‌داد؛ اکنون حالتی فهرست‌مانند و ستونی به خود گرفته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41836 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/03/26 تعداد مشاهده: 1790
کلید واژه ها: ,
سافت گذر